دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم بسکتبال مهرام موفق شد در ادامه برگزاری لیگ باشگاه‌های غرب آسیا در دیداری حساس، پرهیجان و پرتنش تیم شامپویل را شکست دهد.

بسکتبال

به گزارش سایت باشگاه مهرام، در آخرین دیدار از دور مقدماتی لیگ بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا عصر روز یکشنبه 9 بهمن ماه تیم بسکتبال مهرام مقابل شامپویل لبنان قرار گرفت و موفق شد این تیم را در حالی که از حمایت طرفدارانش برخوردار بود با نتیجه 67 بر 64 شکست دهد.

این مسابقه به واسطه تعیین صدرنشین این گروه حساسیت‌های زیادی به همراه داشت. در این دیدار شامپویل با بازیکن قدرتمند خود الخطیب به میدان آمد در حالی که این تیم در خانه بازی می‌کرد و از حمایت طرفدرانش نیز برخوردار بود اما در آن سوی میدان تیم مهرام نماینده شایسته کشورمان با ستارگان خود مهدی کامرانی، صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق، نیکلوس و په په سو می‌دانست که بازی در برابر تیم لبنانی ساده نخواهد بود اما انگیزه مهرامی‌ها برای به دست آوردن صدر جدول این گروه بسیار بالا بود.

شاگردان مصطفی هاشمی از ابتدا فشار زیادی را به حریف قدرتمند خود وارد کردند و در ده دقیقه نخست این بازی 21 بر 17 نتیجه را به نفع خود به پایان بردند، در آغاز کوارتر دوم بازیکنان مهرام باز هم گوی و میدان را در اختیار داشتند و موفق شدند نیمه اول را با حساب 37 بر 24 به اتمام برسانند.

مهرامی‌ها نیمه دوم را نیز بسیار خوب شروع کردند اما تیم شامپویل با بازی خوب الخطیب و پرتاب‌های سه امتیازی‌اش توانست اختلاف امتیاز را بسیار کم کند به طوری که در پایان کوارتر سوم نتیجه 52 بر 33 به نفع مهرام به پایان رسید.

با شروع 10 دقیقه پایانی در حالی که تماشاگران و طرفداران تیم لبنانی جو بازی را به تنش کشاندند و البته نمی‌توان از داوری یک طرفه به نفع تیم میزبان نیز گذشت اما باز این تیم مهرام بود که با درخشش بازیکنان توانمندش توانست گوی و میدان را در دست بگیرد و اجازه عرض اندام به حریف خود ندهد و در نهایت این بازی را با نتیجه 67 بر 64 به نفع خود به پایان برساند و به عنوان صدرنشین این گروه با 4 برد متوالی و با اقتدار کامل به مرحله بعد صعود نماید.

در این بازی صمد نیکخواه بهرامی با کسب 25 پوئن امتیازآورترین بازیکن میدان بود در حالی که په په سو، نیکلوس، کامرانی و آفاق به ترتیب با 16، 14، 10 و 6 امتیاز دیگر ستارگان تیم مهرام بودند.

کد خبر 158772

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز